lördag 26 april 2008

Dag 4, att kämpa mot impulser

Det har kommit så långt att man börjar ifrågasätta sina impulser. Kroppen säger att jag borde ta och gå till affären för att handla lite köttfärs och göra en gudomlig köttfärssås eller varför inte hamburgare ifrån scratch. Magen håller väl dock inte med som tur är.





Måtten som lovat, dessa är ju ifrån onsdags dock:


Överarm: 26 cm
Midja: 119 cm
Höft: 111 cm
Lår: 63 cm


Och så en bild iallafall (jag blir inte bättre än såhär på bild, jag är inte arg på bilden:) )





Så då vet vi vad vi har att arbeta med. Det känns faktiskt som om några centimeter redan har försvunnit. Magen kurrar men inget man inte klarar av. Skall försöka fylla mina dagar med saker så att jag inte blir tokig.



Dags för lite mental träning, Adios for now.

1 kommentar:

Camilla sa...

Du imponerar mig älskling.